Mat Abu strikes again!

Posted on August 30, 2012

11


You must agree with me, looking at the latest photos he has sent in and his accompanying email, all of which appear below, that our Mat Abu not only has b@3ls of steel, but he also has a great sense of humour.

Commenting on my first Mat Abu post, WorkAtHomeDad asked if the ABU secretariat could mass produce templates and make the same available to all of you so that you can emulate Mat Abu’s efforts. Bro, we are looking into it. Whilst waiting for that, nothing to stop all of you from getting some cardboard and getting creative. If you do, please share your creativity with the rest of us by emailing details of your escapades to thepeoplesparliament@gmail.com.

_________________________________________

Bang, saya bukan macam si Najib tu, takut sangat ngan bini dia.

Bukan saya takut dengan orang rumah, bang, sampai kerja ABU yang saya buat kena sorok.

Kan dia sedang ngandung. Tak nak bagi dia stress, bang. Kalau boleh, nak dia dan baby happy. Kalau dia tahu malam-malam lepas kerja saya naik kuda besi pergi rounding buat kerja branding ABU, gerenti dia stress, bang. Nak elak tu, lah, Mat sorok ni daripada dia.

Dua malam lalu, saya target benteng kat Jalan Damansara, depan-depan Wisma Damansara.

Semalam, tengah relak tengok TV kat rumah member, tiba-tiba rasa macam diseru ke lebuhraya persekutuan. Singgah rumah, ambik barang terus pi branding kat highway tu.

Malam ni, kalau boleh, lepas Janji Demokrasi kat Dataran….

Jalan Damansara menuju ke arah PJ. Benteng panjang disebelah kiri berdepan dengan Wisma Damansara

Lebuhraya Persekutuan arah ke PJ, berhampiran susur ke Kerinci