Saya telah diliwat…tanpa kerelaan saya.

Posted on August 7, 2008

106


That’s what Saiful is alleged to have complained of in his police report of 28th June, as reported by RockyBru.

I reproduce that report from Rocky’s posting below.

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim – Ketua Umum PKR.”

So when and how did ‘tanpa kerelaan saya’ become ‘dengan kerelaan dan kesudian saya’, so that Anwar might today be charged with consensual carnal knowledge against the order of nature?

Posted in: Right to know